Divizia Powertrain a companiei Continental va deveni o companie de sine-statatoare

     Continental a anuntat ca divizia Powertrain ar putea sa devina o companie de sine-statatoare, aceasta fiind o alternativa la listarea partiala la bursa. Furnizorul auto se pregateste de o restructurare semnificativa, cu noua fabrici in pericol sa fie inchise, iar 4.000 de angajati pe punctul de a ramane fara locuri de munca.

 

    Continental Powertrain este unul dintre dezvoltatorii și producătorii de top al soluțiilor pentru motoare cu combustie eficiente, ocupandu-se de dezvoltarea legată de creșterile de putere la injecție, turbocompresoare, unități pentru controlul transmisiei, tehnologie de senzori, actuatoare și sisteme de post-tratare a eșapamentului. Scopul diviziei este reducerea CO2-ului si a emisiilor, prin electrificare, managementul conectat al energiei, combustie, post-tratarea eșapamentului și eficiența drivetrain.


     Scaderea profitului cu 40% in trimestrul al doilea, ca urmare a scaderii pietei din China si a investitiilor in dezvoltarea masinilor electrice si autonome, a determinat o schimbare de strategie la Continental, firma cautand sa isi taie costurile cat mai mult si intr-un ritm rapid, scrie Automarket.

     Reorganizarea tuturor diviziilor este una dintre prioritati, in timp ce presa internationala a scris ca firma va inchide un numar de 9 fabrici ale diviziei Powertrain, iar 4.000 de angajati vor ramane fara locuri de munca.

     Continental a transmis acum că divizia Powertrain ar putea fi desprinsă din companie ca o entitate de sine-stătătoare, această variantă fiind analizată ca o alternativă la listarea parțială pe bursă.

     Noua entitate ar urma să se numească Vitesco Technologies, însă nu a fost luată o decizie finală în acest sens. Continental spune că această transformare vine în contextul erei electrificării, domeniu în care își va concentra mare parte din eforturile financiare.

sursa: Automarket

Articole